problems

Heyhey!

Det var lääänge sen jag skrev här i bloggen men en anledning är att vi har prao nu dom här veckorna & den andra anledningen är för att min data har damp problem & funkar typ inte så det gör ju inte saken bättre,tyvärr.

Idag kommer även my mum & dad hem :D :D :D:D :D :D :D

Skulle börjat vid 10.00 idag men det uppstod ett liitet problem så jag börjar vid 15.00 sen efter det ska jag dra mig till stallet :D

Och sen loooovar jag att det ska bli bättre upptadering+ mkt mkt mer bilder när min data är "normal" igen om det någonsin kommer hända + att min mamma & pappa har kameran just nu så det blir inga bilder och den måste måste in på lagning för zommen är lite sönder.  Och jag har gått och sagt att den ska in på lagning nu flera veckor men det blir inget av det, så nu imorgon ska den in på lagning.



Den här datan skulle jag inte ha något emot om den var min !!

xoxo

Kommentarer
Postat av: cmille

OOOH, sicken snygg datorrrrrr :D :****************************

2009-03-12 @ 17:35:22
URL: http://cmille.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Häftig dator! :O

2009-03-29 @ 20:41:08
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0