8 jan

Heyhey folket !

Idag på morgonen så fick jag äntligen se älskade Lalle som nästan ströp mig av allt kramande,hahah :* & sen fick jag massa kramar av älskade Wall-e & alla chicks :D :*
Följde även med sister'n Lalli till Kiosken & va där en liiten stund tanken va att jag skulle komma tillbaka men ahm xd

Hmm dagen kan man nog bara beskriva med 1 ord : DAMP,hahah
Kameran är i stort sett sönder & måste in på lagning :(
Tänkte även visa er vad jag har köpt på American Appareal i Wien men så började kameran strula...

Tänkte ta & rensa min garderob i helgen & slänga allt som är litet m.m sen köpa vår/sommar kläder men kanske inte än för det är ju ett bra tag kvar till sommaren. Men till våran kan jag nog klicka hem några plagg från internet eftersom allt i stort sett till våren kommer just nu & om jag väntar kommer allt bli sålt :p
 
Har även tänkt att köpa läder och berlocker att göra egna armband av, vi får se om det blir gjort :D

Något i den här stilen:

  Nicole Richie                         

(Klicka på bilderna för att göra den större)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0