see u at the club !!

Hellooo !

Jag skämmde precis ut mig i telefon,hahah ovanligt ? - nej. Trodde det var Lalle hahah så jag ba HELOOOOOOOOOOO sen var det min granne som ringde,hahah. En aning pinsamt.

Känner att min blogg är ubertrååkig just nu men på sportlover då ska jag verkligen ta tag i det här som jag lovade.

Idag hade vi ishall,hade tyska prov också skrev så mycket att jag fick asont i handleden så då fick Wall-e massera min handled & det hjälpte jättemkt,tack wall-e :**

Ah just det jag börjar bli en aning senil eller vad man ska kalla det. Idag på studietiden så hade jag tydligen glömt mina böcker nere vid min enhet vid borden & jag hade helt glömt bort dom. Så kommer min matte lärare & frågar vart min mattebok är & då svarar jag att den är i mitt skåp,jag trodde jag hade tagit någon annans mattebok eller något.
Men sen när jag öppnar mitt skåp är dom inte där.,hhahahah. Hon hade tagit in min matte bok & mina andra böcker i lärarrummet. Jag vet i fan hur jag kunde glömma dom där nere i enheten jag var bombsäker på att jag hade matteboken & mina andra böcker i mitt skåp :O
hahahha ah så kan det gå sometimes,hahah :p

Så mycket mycket mycket garv idag åååh vad jag älskar er chicks ni gör mig på sånt bra humör!
 Aaaah jättemkt garv tsm med Lalle - ovanligt ? - hah absolut inte garvar sönder mig med henne,skönaste någonsin ! Och Medi,Wall-e hahah and aaaall the other chicks.

Mitt sportlov började idag för i lördags hade vi öppen skola så vi har ledigt imorgon.
Åkte till stallet & kom hem vid 7 eller något senare kanske. Red Libban det gick bra men bättre har det gått hon har lite svårt med att fatta galopp & vill gärna springa in i den men hon är så ung så man måste vara tydlig när man gör galopp skänkeln. Vi får träna på att galoppera hon på att fatta galoppskänkel och jag på att vara tydligare.

Imorgon vad händer då ?
Jo, det blir Libban & Lalle följer med ! Sen blir det väl att fixa & trixa lite med bloggen måste få ordning på den. Sen blir det att åka till mormor & morfar & käka sen åka hem till mig igen med mina kusiner & baka bullar :D
Sen ska jag & Lalle nog åka till atlet and work it out !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0