mitt schema

Okey läget är såhär jag vet att jag varit  världens sämsta på att blogga. Men saken är det att jag har inte så mycket tid,jag stressar runt som en tok på dagarna & frågar mig själv hur jag egentligen hinner med allt det här jag gör, om det ändån var fler än 24 h på ett dygn så man hann med allt !

Ungefär såhär ser mitt schema ut ,men det tillkommer ju alltid saker där emellan m.m

Måndagar: Skola till 14.40, efter det Alica 4-5, Atlet vid 5 till ca 7.
Tisdagar: Skola till 14.40 eller ibland tidigare beror på om vi har engelska eller inte i halvklass, 16.20 hemspråk brukar stanna kvar längre så till ungefär 6 är hemma omkring halv 7.
Onsdagar: Skola till 14.20 ca halv 4 eller tidigare ut till Libban i Ekhagen sen vid 6 åka vidare till nästa stall för lektion som börjar vid 7-8 är hemma omkring halv 9.
Torsdagar: Skola till 14.50,senare ut till stallet hos Libban :D
Fredagar: Skola till 14.30, senare ut till Libban :D
Lördag: Atlet
Söndag: Tennis







Ah juste får inte glömma att ta med kameran imorgon & lägga in den på lagning så att zoomen kan fixas !

take care
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0