Whiiite chicks




Heyhey bloggen :D

Igår så kom Ajlana till mig & sov över vi tittade på "nån film som jag inte kommer på namnet just nu" & White Chicks som jag satt själv & kolla på.
HAHAHHAH gaah så rooolig den är dom flesta har nog redan sett den förlänge sen men om ni inte har gjort det är den här filmen ett måste :D

Idag har jag inte gjort så mkt vart ute med hunden,läst lite senare blir det Gossip Girl & innan det One Three Hill.
Har även gjort lite manikyr på min vänstra hand sen får mamma göra den högra för när jag ska måla & klippa högerhanden går det inte så bra,hah.
Recension om nagellacket kommer senare.

Men så länge,take care

xoxo arnela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0