im taking a roadtrip

Heyhey bloggen :D

Idag har jag först varit i skolan sen halv 11 så åkte jag till en läkare sen åkte jag tillbaka till skolan igen där vi fick se Sunes Jul, som var lååångtråkig,hhah. Lalle började spela spel på mobilen men hon hade glömt sätta på ljudlös så det lät liiiiite men jag fixa det,bäst är jag (y) hahhah
Sen fick vi mingla lite i typ 10 min sen stack alla hem. Det bjöds på saft & kladdmuffins som älskade Wall-e hade bakat tsm med några andra.

Fick ta blodprov hos doktorn med i fingertoppen,usch. Jag har aldrig varit så jävla rädd för nålar som nu jag vet inte varför jag helt plötsligt har blivit det...

Vad har ni gjort idag då cupcaaaakes?




Denna snygga t-shirt kommer från Mango i Bosnien :D
Åker till Bosnien på lördag kommer garanterat hitta nått snyggt där :D

men så länge,take care

xoxo arnie-barnie ;p

Kommentarer
Postat av: Liene

Vad söt tee!

sprutor är inget kul usch, fmen själv har jag inget emot det när jag väl ska ta blodprov som tur. Ser ingen anledning bara:S

2008-12-19 @ 20:33:31
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Heej! du hade länkat på BF till din blogg så jag kollade bara in, kolla gärna in på min bloggg och rösta på vilken stil du tycker mest om i vanessas reklamvideo "arrive"

2008-12-21 @ 12:32:51
URL: http://mandizse.blogg.se/
Postat av: Sara.S

Usch, själv är jag livrädd för sprutor och såna saker!!

2008-12-22 @ 17:54:20
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0